eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Реклама / Медии / Гледна точка
//Реклама

Марки-аватари: динамична форма

Марки-аватари: динамична форма

В предните статии разгледах използването на илюстрацията и текста, като основни изразители на динамика в бранда. Предмет на тази статия ще бъде формата на марката. И въпреки, че често може да се срещне разбирането, че формата е една от най-устойчивите характеристики на добрата марка, с няколко примера ще се опитам да развенчая този мит.

Когато през 2008 година победител в престижният конкурс Wolda стана простичката единица с кръгче символ на екологичната инициатива 1 Degree едва ли някой можеше да заподозре колко гъвкава може да се окаже тази проста комбинация от цифра и син знак за градус. Единицата бе заменяна от предмети на бита и хора, като по този начин прекрасно пасваше в различни контексти и развиваше идеята за екологична принадлежност. Автор на семплото превъплащение на градуса отново е Джейсън Литъл от австралийския офис на Landor.



Илюстрация: www.behance.net/JasonLittle, www.level11.tumblr.com

На следващата година Джейсън заедно с колегата си Жоао Перес отново съдава идентичност за бранд, при която основна характеристика е промяната. Социалната мрежа Worldeka се превъплащава като динамит в разнообразна графика и дори формата на марката илюстрира разнообразието на общността.



Илюстрация: www.behance.net/JasonLittle, www.level11.tumblr.com

И като финал на този кратък обзор нека разгледаме марката на юридическата компания Reichtswissenschaft. Идеята за парчета тетрис нагледно илюстрират посланието — „липсващото звено на вашия бизнес“. Това е класически пример за разчупване на мита, че успеха на една марка се основава отчасти и на постоянната форма на символа и.



Илюстрация: www.ony.ru

В следващата статия ще илюстрирам как някои марки позволиха на своите фенове да определят визията им, като по този начин станаха още по обичани.

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент