eTimes Online Marketing News Logo

BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Гледна точка
RSS

Онлайн търговията: бърз и лесен източник на доходи или обмислено бизнес-начинание, зависи от само вас

За да имате успешен и ренатабилен онлайн магазин, трябва освен да се съобразявате с правилата на класическата търговия , също и със серия специфични за дигиталната индустрия фактори

Google Плюс +++++

Изповед

Дигиталният маркетинг в България - параграф 22

Колко е развит рекламния пазар в България? Все повече експерти съдят за развитието на рекламния пазар на база процента от общия бюджет, инвестиран в дигитална реклама и маркетинг.

Как не бива да се прави маркетинг в социалните медии

Как един бранд може целенасочено да разруши репутацията си в социалните медии. Изводи и някой правила и съвети за маркетинг и комуникация в социалните медии. Eдин истински случай, в който само името на бранда е спестено (с цел да не бъде компрометиран)

Маркетингът от уста на уста започва вътре във фирмата

Може ли една фирма да очаква от клиентите си да "чуят", след като служителите й изобщо не "слушат" ?

Новите Twitter реклами с интеграция в Google

Рекламите от Twitter вече с интеграция в резултатите и рекламната мрежа на Google

Пламен Русев за Webit 2010, Webit Influencer и пазара

Какво ще се случи на Webit 2010? Какво е проекта Webit Most Influential People in CEE? Развитието на пазара - перспективи и предизвикателства. (използвани са въпроси на сп. Тема)

Онлайн репутацията е все по-важен фактор в бизнеса

Онлайн репутацията и резултатите от търсачките са сред водещите фактори при вземане на решение в съвременният икономически и социален живот. Всеки търси информация в Google или Yahoo за Вас, Вашите продукти или дейности.

Потребителите обичат брандовете, които говорят с тях

Любовта на потребителя минава през ... facebook. Кои са най-обичаните марки от българите във facebook?

Марки-аватари: споделена динамика

В тази последна статия от поредицата за марките-аватари основна тема ще бъде отварянето и включването на широката аудитория във визията на бранда.

Надпревара с часовника

Как да спестим време при следене на информацията в Интернет

Станислав Димитров: Очаквам български Google-сертифицирани агенции

Г-н Димитров вижда огромен потенциал за растеж на AdWords у нас и очаква световните агенции да стъпят на местния пазар за SEO/SEM услуги. Social media маркетингът вече е задължителен, казва още в настоящото интервю

Марки-аватари: динамична форма

Формата на марката също може да бъде променяна в динамиката на бранда.

Кристиан Руп, изпълнителен секретар на eGov Австрия

От 2006 г. Австрия е на 1-во място в класациите на ЕС в областта на eGov. С г-н Руп разговаряхме в интервю за опита на Австрия в реализирането на eGov, как този опит би могъл да послужи на България и др.

Here, there - foursquare*

Foursquare е една от най-горещите стартиращи компанни в сферата на т. нар. location services – услуги, в които потребителите споделят с приятелите си къде се намират в момента, какво ядат, пазаруват, или къде се забавляват.

Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент