eTimes Online Marketing News Logo

BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Гледна точка
RSS

Онлайн препоръките от приятели и виртуални познати са онова, което "продава" бранда

Според данни от глобално онлайн проучване на Nielsen за поведението на потребителите 90% от тях се доверяват на онлайн препоръки и споделени мнения от техни познати, а 70% се доверяват и на мнения, публикувани онлайн от непознати за тях потребители.

Изборите в Обединеното Кралство - социална медиа с британски акцент

Как политическите партии във Великобритания използват социалните медии в предизборните си кампании

Moбилната реклама - кога, кой и колко?

Какво е необходимо, за да бъдат привлечени рекламодателите към мобилната реклама?

Марки-аватари: динамичен текст

Продължавам темата за контролираното разнообразие във визуалната идентичност, като в тази статия ще наблегна на използването на текста. Както и в предната ...

Марки-аватари: динамична графика

Аватари и марки? Покрай еуфорията с филма на Джеймс Камерън сигурно се питате какво ли може да се крие зад заглавието на тази статия? Термина аватар (санскр. avatara, слизане) означава инкарнация или проявление. Идва от индуизма, където означава слизане на бога от духовния свят и явяване в по-ниските сфери на битието.

Vivacom наименованието 2

Като основно предимство може да се изтъкне четимостта на марката, но това е едно базово ниво, което тя би трябвало да надскочи и да спечели своята аудитория с повече асоциативност и характер.

Новото лице на AOL

След като стана ясно, че Time Warner отделя своето интернет подразделение AOL в отделна компания, вече е налице и новата Aol. идентичност.

Факти за интернет търговията в България

Какви са реалните факти и трендовете за развитие на електронната търговия в България?

Потребителите търсят в социалните медии промоции и намаления

Присъствието на бизнеса в социалните мрежи би имало смисъл единствено ако това придава допълнителна стойност на продуктите

След Webit...

Първите дни след Webit си забраних влизането в интернет. Исках да премисля видяното, чутото и усетеното. Видях се с приятели, с които Webit беше тема табу и починах. Даже се уморих да почивам и от неделя мисля, че успях да изчета поне 200 коментара за събитието на 5-6 езика. И ви благодаря!

Vivacom — наименованието

На 9 септември, изпълнителният директор на БТК, Бернар Москени обяви обединяването на най-стария български телеком и Vivatel под новата марка Vivacom (www.vivacom.bg). Съвпадението с 65-та годишнина от деня, в който властта преминава в ръцете на Отечествения фронт едва ли е случайно. Поне на мен избора на датата ще ми помогне да запомня събитието по-лесно. Ден след пресконференцията в интернет се появиха коментари относно сходството на марката с името и графиката на съществуваща Уеб агенция от Милано (www.vivacom.com).

Технологичният директор на Microsoft в България

Световните тенденции за развитието на бизнеса доказват, че онлайн маркетингът се превръща все по-сигурно в неотменна част от корпоративната комуникация и идентичност

Twitter и брандовете в България

Twitter остава тера инкогнита за българските маркетинг специалисти и брандовете имат нужда от пътеводител, за да навигират в него.

Защо създадохме eTimes.bg?

Представям ви българската медия за интернет и мобилен маркетинг, реклама, е-Бизнес, социални мрежи и всичко от интернет индустрията - новини, анализи, гледни точки и прогнози: http://ww.eTimes.bg/

Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент