eTimes Online Marketing News Logo

BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Гледна точка
RSS

Гледна точка: Дигиталният маркетинг в България - параграф 22

Колко е развит рекламния пазар в България? Все повече експерти съдят за развитието на рекламния пазар на база процента от общия бюджет, инвестиран в дигитална реклама и маркетинг.

Гледна точка: Маркетингът от уста на уста започва вътре във фирмата

Може ли една фирма да очаква от клиентите си да "чуят", след като служителите й изобщо не "слушат" ?

Гледна точка: Пламен Русев за Webit 2010, Webit Influencer и пазара

Какво ще се случи на Webit 2010? Какво е проекта Webit Most Influential People in CEE? Развитието на пазара - перспективи и предизвикателства. (използвани са въпроси на сп. Тема)

Гледна точка: Марки-аватари: споделена динамика

В тази последна статия от поредицата за марките-аватари основна тема ще бъде отварянето и включването на широката аудитория във визията на бранда.

Гледна точка: Марки-аватари: динамична форма

Формата на марката също може да бъде променяна в динамиката на бранда.

Гледна точка: Марки-аватари: динамичен текст

Продължавам темата за контролираното разнообразие във визуалната идентичност, като в тази статия ще наблегна на използването на текста. Както и в предната ...

Гледна точка: Марки-аватари: динамична графика

Аватари и марки? Покрай еуфорията с филма на Джеймс Камерън сигурно се питате какво ли може да се крие зад заглавието на тази статия? Термина аватар (санскр. avatara, слизане) означава инкарнация или проявление. Идва от индуизма, където означава слизане на бога от духовния свят и явяване в по-ниските сфери на битието.

Гледна точка: Vivacom наименованието 2

Като основно предимство може да се изтъкне четимостта на марката, но това е едно базово ниво, което тя би трябвало да надскочи и да спечели своята аудитория с повече асоциативност и характер.

Гледна точка: Новото лице на AOL

След като стана ясно, че Time Warner отделя своето интернет подразделение AOL в отделна компания, вече е налице и новата Aol. идентичност.

Гледна точка: Защо създадохме eTimes.bg?

Представям ви българската медия за интернет и мобилен маркетинг, реклама, е-Бизнес, социални мрежи и всичко от интернет индустрията - новини, анализи, гледни точки и прогнози: http://ww.eTimes.bg/

Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент