eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Дигитални стратегии и онлайн присъствие - за начинаещи с лектор Александър Варов

Дигитални стратегии и онлайн присъствие - за начинаещи с лектор Александър Варов

Дигитални стратегии и онлайн присъствие - за начинаещи с лектор Александър Варов

Обща информация

Средноседмичната консумация на дигитални медии в еталонните пазари надхвърли 10 часа. Това е дигиталната революция, която генерално промени медиа консумацията и потребителското поведение. Днес голяма част от общуването между бизнес и клиенти се развива в интерактивна, дигитална среда – корпоративни сайтове и електронни магазини, отворени платформи и социални мрежи. 

Този курс ще ви запознае с екоситемата на дигиталните медии и основните принципи, по които те функционират. Ще се запознаете с широкия набор от инструменти на дигиталния маркетинг микс и ще добиете представа за това как най-добре да използвате всеки от тях в собствения си бизнес.

Кой трябва да присъства?

  • Бранд и маркетинг специалисти, търсещи начини за навлизане и ефективното използване на онлайн пространството
  • PR експерти, които навлизат в онлайн комуникацията
  • Специалисти, ангажирани с привличането на нови клиенти и правилното им таргетиране
  • Медийни специалисти с малко или никакъв опит в дигиталните медии

Какво ще получа?

При завършване на първо ниво на курса по Дигитални стратегии и онлайн присъствие участниците ще:

  • Научат как да интегрират дигиталните медии в маркетинг микса
  • Добият представа за основите на дигиталната екосистема
  • Разберат как да отговорят на потребителското поведение

Присъствалите ще научат основните принципи на дигиталните медии:

  • Промените в медия консумацията.
  • Промените в потребителското поведение.
  • Екосистемата на дигиталните медии – мрежи, платформи, устройства и т.н.
  • Основните принципи в дигиталния маркетинг.
  • Инвентар на дигиталния маркетинг – от SEM и реклама, до CRM и colaboration.
  • Екосистема на дигиталния маркетинг - основни услуги и техните доставчици.
  • Формиране на дигитален маркетинг микс.

Сертификат и удостоверение

След всяко завършено ниво, е-Академия издава Сертификат за професионално обучение. 

При завършване на първо, второ и трето ниво и успешно полагане на изпит след всяко от тях, вие получавате Удостоверение за завършено професионално обучение по Дигитални стратегии и онлайн присътвие по част от професия, издадено от е-Академия и Министерство на образованието, младежта и науката.

За контакти и записвания:

www.e-acad.eu

Варна, бул. "Владислав Варненчик" №53-55, етаж 3

Телефон: +359 (0)52 611 800
Факс: +359 (0)52 611 900
София, Телефон: +359 (0)2 962 71 61

Информация за събитието:
Дата 2011-04-27
Местоположение каб. 1.7 - НДК, София
уебсайт: www.e-acad.eu

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент