eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Реклама / Финанси / Новини
//Реклама

Дигиталният пазар в България с 10% ръст за 2010

Дигиталният пазар в България с 10% ръст за 2010
Webit Expo & Conferences 2010 беше открито вчера от председателя на е-Академия и почетен посланик на Webit – Пламен Русев и президента на IAB Europe и предцедател на почетния борд на Webit Ambassadors Ален Йоро.

10% е очаквания ръст на инвестициите в интернет реклама и маркетинг през 2010 г, като очакванията на е-Академия са пазара да достигне брутен размер  от 40 милиона лева каза при откриването Пламен Русев. Макар и малък, на фона на спадащите обеми за традиционна реклама този ръст показва потенциала на пазара, който тепърва ще се развива.

Рекламодателите в България отделят само  5% от маркетинг бюджетите си за дигитална комуникация, което е два пъти по-малко от бюджетите, които отделят компаниите в Централна Европа и 5 пъти по-малко от Великобритания, където дигиталната реклама е първа в маркетинговия микс с 25% от общите маркетинг и рекламни бюджети

Маркетинг специалистите следва да поемат повече рискове, за да започнат да откриват изключителния потенциал на интернет рекламата и маркетинг. За това разбира са е необходимо правилно и планирано обучение на пазара каза Ален Йоро.

В този смисъл през 2011 г. е-Академия подкрепена от Webit Ambassadors ще осъществи няколко образователни програми насочени към рекламодатели и маркетинг специалисти. Те ще бъдат на теми управление на репутацията на бранда, планиране и реализация на цялостна дигитална стратегия, планиране и отчитане на ефективността на дигиталната реклама, оптимизация за търсещи машини, маркетинг в социалните мрежи и др.

Дигиталния маркетинг е маркетингът на 21 век. Над 50% от населението на България е онлайн, а в големите гладове този процент достига до 65%. Ако една фирма не е активна онлайн, тя все едно не е на пазара за една не малка група потребители. За някой стоки и услуги можем спокойно да твърдим, че над 20% от потребителите им могат да бъдат достигнати основно онлайн. За всеки бизнес особено в условия на криза загубата на 20% клиенти би било сериозна заплаха – каза Пламен Русев.

Webit и е-Академия изпълняват една много важна роля – да образоват пазара и да помагат на маркетинг специалистите да се ориентират в променящата се среда и получат възможност за обучение от най-добрите. Това е огромен бонус за локания пазар. Наличието на толкова голям образователен форум на пазара, дава конкурентно предимство и създава възможности каза Ален Йоро.

Webit Expo & Conferences се провежда от 27 до 29 октомври в НДК, София. Сред лекторите тази година са вице президента на Facebook – Блейк Чендли, Вице презитента на BBC Том Баумън, Вицепрезидента на Google Admob Ръсел Бъкли, Президенти, вице президенти и директори на най-големите световни и регионални  компании сред които  Yahoo!, eBay, Yandex, Grey, Monster и над 70 други.

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент