eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Реклама / Правила и регулация / Новини
//Реклама

€14,7 млрд. инвестирани в е-реклама в Европа през 2009 г.

€14,7 млрд. инвестирани в е-реклама в Европа през 2009 г.
€14,7 млрд. са инвестирани в онлайн реклама в Европа през 2009 г. Континентът постепенно настига САЩ по обем на средствата, изразходвани за реклама в мрежата, обяви вчера (28.10.2010) президентът на IAB Europe Ален Йорò по време на презентацията си на Webit – най-голямото събитие за дигиталния бизнес в ЦИЕ и 1 от 3-те най-големи в Европа. Форумъттази година се провежда в София от 27 до 29 октомври.

През 2009 г. инвестициите в онлайн реклама в САЩ възлизат на €16,26 млрд., докато година по-рано те са €16,83 млрд. За сравнение, обемът на тези инвестиции в Европа през 2008 г. е малко над €13 млрд.. „В условията на криза дигиталният маркетинг продължава да бележи развитие в Европа и на националните пазари на континента, което е много положителна тенденция”, заяви Ален Йорò.

Най-много инвестиции за рекламни и маркетингови активности в интернет спрямо броя на потребителите на мрежата са направени в Чехия. Там този дял възлиза на близо 50 евро средно на потребител, докато в България са инвестирани между €3 и €4 на човек, ползващ интернет.

Към януари 2010 г. в Централна и Източна Европа броят на интернет потребителите възлиза на близо 117 милиона от общо около 300 милиона население, показва изследване на IAB Europe на 15 национални пазара в региона. Най-голямата част от тях са в Русия, където броят на потребителите на мрежата е около 40 млн. души. Проучването на организацията, която има 26 национални подразделения и 33 компании – членове, е направено в 15 страни – Естония, Латвия, Словения, Чехия, Полша, България, Унгария, Словакия, Хърватия, Румъния, Турция, Русия, Беларус и Украйна.

Спрямо януари 2009 г. година ползващите интернет в Централна и Източна Европа са се увеличили с близо 9 млн. души. Най-голям ръст те са отбелязали в Украйна, където броят им е нараснал с около 15 % за 1 г.

През 2010 Webit е домакин над 6000 посетители и десетки изложители. В програмата на форума са предвидени повече от 60 семинара, 2 мастър класа и възможност за бизнес срещи в специално обособена VIP-зона. Над 80 лектори, сред които регионални и международни мениджъри от Facebook, Yahoo!, eBay, BBC представят знания и опита на най-големите фирми в света, както и анализи и тенденции за бъдещето на дигиталния бизнес.

Изложбената част е напълно безплатна за регистрираните посетители. В конферентната програма има безплатни сесии и панели и такива с платен достъп. За първи път регистрацията при подобен световен форум позволява участниците да заплащат за достъп само до избраните от тях панели от програмата.

Организатори на Webit са е е-Академия и Webit Ambassadors.Повече информация за webit 2010 можете да намерите на WebitExpo.com.

Събитието се организира с подкрепата на IAB Europe, Mobile Marketing Association, World Advertising Federation, BAA, BWA, Basscom и още десетки професионални и бизнес асоциации.

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент