eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Социални медии / Медии / Новини
//Социални медии

Microsoft, Yahoo, comScore: Диалогът в social media с потребителите е задължителен

Microsoft, Yahoo, comScore: Диалогът в social media с потребителите е задължителен
Топ мениджъри от компаниите Microsoft, Yahoo, comScore и Brandwatch определиха като задължителен диалогът на компаниите с потребителите в социалните мрежи. Темата за управление на фирмената репутация в тях бе обсъдена вчера (28.10.2010) в един от панелите на програмата на Webit – най-голямото събитие за дигиталния бизнес в ЦИЕ и 1 от 3-те най-големи в Европа, което се провежда ежегодно в София. Тази година е от 27 до 29 октомври.

Участниците в панелната  дискусия бяха:
  • Марвин Лиао, търговски директор на Yahoo за Европа, Средния Изток и Африка;
  • Джайлс Палмър, главен изпълнителен директор, Brandwatch;
  • Алекс Дейл, генерален мениджър в Microsoft за Централна и Източна Европа;
  • Антъни Пасахаропулос - старши вицепрезидент, comScore;
  • Пламен Русев (модератор на дискусията) - почетен посланик и член на борда на посланиците на Webit, и председател на борда на е-Академия.
„Събитията в социалните мрежи се развиват много бързо. Ако продуктът на една компания има някакъв по-значим недостатък, той много бързо се забелязва и популяризира от потребителите. В онлайн общностите креативните реклами и комуникация са безполезни, ако продуктът на фирмата или обслужването на клиента не са на ниво”, каза Марвин Лиао, търговски директор на Yahoo за Европа, Средния Изток и Африка. Според Джайлс Палмър, главен изпълнителен директор, Brandwatch, някои компании постигат големи продажби на продукти, които не се отличават от конкурентните им, само благодарение на активната директна комуникация и грижа към клиентите.

„Фирмите не трябва да се плашат от това, че ще има и негативни коментари за тях в интернет. Практиката показва, че компании, които цензурират негативните реакции към тях в социалните мрежи, губят от това. Най-добрият начин да контролираш разговора с потребителите е да се откажеш от идеята за тотален контрол”, каза Палмър.

Според Алекс Дейл, генерален мениджър в Microsoft за Централна и Източна Европа,  първото и най-важно е да постигнеш успех, а второто – да започнеш да говориш за него и социалните мрежи дават тази възможност.

Според участниците в панела, фирмите могат да водят успешен диалог в социалните мрежи, ако направят това свой приоритет. „В тази среда комуникацията няма начало и край. Да спреш общуването там е като да обърнеш гръб на клиентите си”, каза Пламен Русев, почетен посланик и член на борда на посланиците на Webit, и председател на борда на е-Академия.

През 2010 г. Webit е домакин над 6000 посетители и десетки изложители. В програмата на форума са предвидени повече от 60 семинара, 2 мастър класа и възможност за бизнес срещи в специално обособена VIP-зона. Над 80 лектори, сред които регионални и международни мениджъри от Facebook, Yahoo!, eBay, BBC представят знания и опита на най-големите фирми в света, както и анализи и тенденции за бъдещето на дигиталния бизнес.

Изложбената част е напълно безплатна за регистрираните посетители. В конферентната програма има безплатни сесии и панели и такива с платен достъп. За първи път регистрацията при подобен световен форум позволява участниците да заплащат за достъп само до избраните от тях панели от програмата.

Организатори на Webit са е е-Академия и Webit Ambassadors.Повече информация за webit 2010 можете да намерите на WebitExpo.com.

Събитието се организира с подкрепата на IAB Europe, Mobile Marketing Association, World Advertising Federation, BAA, BWA, Basscom и още десетки професионални и бизнес асоциации.

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент