eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Търговия и продажби / Медии / Новини
//Търговия и продажби

Seamless - как една компания от dot.com бума се адаптира към променящото се търсене

Seamless - как една компания от dot.com бума се адаптира към променящото се търсене
Нито една интернет компания не би просъществувала повече от 10 години, ако не променя нищо. Seamless не прави изключение.

Стартира през 1999 като SeamlessWeb - онлайн система за поръчка на храна, обслужваща главно корпоративните клиенти.

За няколко години компанията продължава да се разраства, докато през 2006 не става част от Арамарк. Резултатът: минимална инвестиция и нарастваща конкуренция.

Това можеше да е краят за Seamless. Вместо това, през 2011г. компанията се отделя и получава финансиране на стойност 50 милиона от Spectrum Equity Investors, след което се завръща с още по-голяма сила на пазара, чрез множество нови приложения, подобрения и завоевания.Сега компанията се радва на повече от 2 милиона потребители, които могат да поръчват храна за вкъщи от 12 000 ресторанта в 40 различни града. Seamless генерира 85 милиона долара през 2012г., благодарение на 60-процентовия си ръст от потребители за предходната година. Очакванията за тази година са да надминат 100 милиона долара.

Промените?

Първото нещо, което те променят, е името. Стартирали в пика на интернет компаниите, SeamlessWeb премахват Web, за да звучат адекватно на изменящия се пазар.

Най-голямата промяна е интегрирането на мобилните технологии. През последната година Seamless работят усилено и над персонализирането на смарт приложението си. Така например, всеки потребител вижда последните си 5 поръчки-просто, но печелившо. В резултат, 40% от поръчките им идват през мобилните приложения.

Seamless продължават да навлизат в нови пазари.Лизи Клейн (вицепрезидент на продуктовото развитие за Seamless) казва: “Всеки пазар, на който стъпим, ни прави по-добри в овладяването на следващия”.

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент