eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Мобайл / Медии / Новини
//Мобайл

Как Shazam използва Big Data за да предскаже кои ще бъдат новите нашумели изпълнители

Как Shazam използва Big Data за да предскаже кои ще бъдат новите нашумели изпълнители
Потребителите на приложението за откриване на песни Shazam, търсят различни песни милиони пъти на ден и компанията използва тази информация, за да предскаже вероятните хитове за следващата година.

Тъй наречената битка за "втори екран", става все по-голяма. Тя се изразява в това, че приложенията и социалните мрежи се борят все повече и повече да привлекат вниманието на потребителите към мобилните телефони и таблети, за сметка на гледането на телевизия.

Всъщност, августовско проучване на агенция Ofcom показва, че повечето възрастни хора прекарват голяма част от времето си, гледайки телевизия, докато 53% от младежите едновременно използват второ устройство. Би Би Си дори пуснаха на скоро един от най-новите трейлъри на Doctor Who с хаштаг, което стана гениален маркетинг ход, за да накарат зрителите да пускат повече туийтове за предстоящото шоу.

Но една от най-интересните части на този културен феномен е, че освен такива, които разпространяват информацията посредством своите профили в социални медии, има огромна група хора, които активно търсят да получават информация и организациите се насочват точно към анализиране не търсенето, за да прогнозират бъдещите тенденции.

Shazam е едно от приложенията, които правят точно това. Потребителите могат да качват сегменти на песни, които слушат по телевизията, по радиото или дори в търговския център и да разберат името и изпълнителя на песента. Те правят около 15 милиона идентификации на песни всеки ден и Shazam са намерили точния начин да използват тези данни, за да се предскажат кои изпълнители ще получат повече публично внимание през идната година.

Повече подробности може да видите тук.

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент