eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Реклама / Потребителски стоки / Новини
//Реклама

Ето защо всичко, което знаете за уеб оптимизация е погрешно

Ето защо всичко, което знаете за уеб оптимизация е погрешно
Всички сме чували, че големите бутони са по-ефективни, че създаване на чувство за неотложност е важно и също, че улесненият, чист и елегантен дизайн на един уеб сайт е по-добър вариант, отколкото сложния и претрупан. Повечето от хората, които се занимават с изграждането на уеб сайтове, имат свои разсъждения и идеи за оптимизиране на конверсията: изкуството и науката за превръщане на уеб сайт посетителите в клиенти.

Повечето от нашите идеи, обаче, може просто да се окажат погрешни.

Според Крис Гоуърд от Wider Funnel, най-известните практики вече не работят. Той доказва своята гледна точка като показа няколко различни варианта на известния сайт за продажба на вина с приблизително 1 милион абоната - WineExpress.com По-голямата част от публиката пред, която е направено проучването избира опростената, изчистена визия на сайта, която има по-голям бутон "Купи" и продажбен текст с по-едър шрифт.

Така че, ние явно сме били в грешка.

Гоуърд казва още, че колкото е по-умен един маркетолог, толкова по-трудно му е да каже към какво ще откликнат най-добре потребителите. В случая със сайта за вината, посетителите са хора с висок статус, които търсят да купят изискани вина. Така, че в този случай всичко, което се напомня на традиционния маркетинг ги отблъсква.

Това означава, че въпреки общовалидните упътвания какво да правим и какво не (като например, че сменящите се съобщеня на начална страница отвличат вниманието), всеки уникален сайт и всеки уникален набор от целеви клиенти има различни потребности и съществува само едно добро цялостно решение: тестването на всичко. И не говорим за нещо, което правите от време на време или епизодично, а за нещо много по-сериозно. Според Гоуърд, Тестването не е тактика, а става цялостна стратегия, защото може да ви донесе важна информация за бизнеса Ви.

За пълната статия кликнете тук.

Източник: www.venturebeat.com

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент