eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Реклама / Потребителски стоки / Новини
//Реклама

Стартъп печели реклама на Super Bowl

Стартъп печели реклама на Super Bowl
GoldieBlox е компания, която създава играчки, които помагат на момиченцата да се научат да бъдат инжинери. GoldieBlox се превърна в нещо като магнит за донори от Kickstarter през 2012 година и сега се надява за по-светло и "по-интелигентно" бъдеще.

С екип от едва 15 човека компанията решава да пусне реклама по време на Super Bowl и да се състезава с 150 000 други малки бизнеси. И съвсем неочаквано GoldieBlox печели.

Но ще може ли един стартъп да се справи при такава победа само с 15-членен екип? - Отговорът на Деби Стерлинг, основател на компанията, е че това е възможно. "Веднага щом разбрахме започнахме да увеличаваме производството. Добавихме втори завод в Китай, за да се произвеждаме достатъчно играчки, които да отговорят на търсенето," споделя тя.

Ето я и рекламата.

Повече информация по темата може да намерите тук.

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент