eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Реклама / Потребителски стоки / Новини
//Реклама

Big Data за начинаещи: новата функция за потребителско поведения на Gigya, прави персонализацията на масови данни още по-лесна

Big Data за начинаещи: новата функция за потребителско поведения на Gigya, прави персонализацията на масови данни още по-лесна
Какво може да направи Big Data за маркетинговите специалисти?

Какво ще кажете за предоставяне на информация за всеки един от техните 10 млн. клиенти за това. кой е любимият им отбор, къде биха желали те да отидат на почивка или как предпочитат да прекарват свободното си време? А какво ще кажете да ползвате инструмент, който да помага на маркетолозите да използват тази информация ефективно, интелигентно, просто и бързо.

Компанията пионер в сферата Gigya пуска нов инструмент за маркетингови специалисти, който не само ще им предостави информация, но и още ще се използва в персонализирани имейл, уеб, социални, телефонни и офлайн маркетингови кампании. И това само с няколко кликвания на мишката.

Според Патрик Салиер - изпълнителен директор на Gigya - маркетолозите вече са уморени да слушат как компаниите говорят за "Big Data" и за неясните начини, по които тя трябва да се използва. Според него данните за потребителите най-накрая предоставя огромни количества модерна информация за всичко от интересите на потребителите, за предпочитанията им във Facebook и техните коментари. Това всичко събрано на едно място всъщност показва на специалистите в областта, какво те трябва да знаят за техните потребители, в пълна интеграция с маркетинговите платформи, които те вече използват.

Едно практично преложение, което може да се даде за пример е за голям спортен онлайн магазин.Тъй като те използват новия инструмент на Gigya, а той им показва кой е любимия отбор на изпълнителния директор на Gigya - Салиер, те му изпращат за рождения му ден, персонализиран имейл и спортна тениска на любимия му отбор с името му на нея.

За пълната статия кликнете тук.

Източник. www.venturebeat.com

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент