eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Търговия и продажби / Потребителски стоки / Новини
//Търговия и продажби

Управление на база данни: измерване на публиката и таргетиране

Управление на база данни: измерване на публиката и таргетиране
Взаимодействието между свързаните потребителска електроника и дигиталните медии, създава огромни и неограничени количества от потребителски данни, така наречени "Big Data". Много нови бизнес модели ги препращат в бази данни, използувани за формиране на насочена реклама. Данни от всички категории дават възможност на заинтересованите потребители да инвестират разумно в техните медийни активи - телевизионни реклами, видео програми, игрални приложения и т.н.

Big Data създава нови начини, от които заинтересованите страни могат да се възползват и да измерват аудиторията си. Традиционното таргитиране на аудиторията използва демографски, географски, информационни данни. Въпреки това данните на потребителите, произтичащи от използваното устройство, комуникират с базата данни. Това дава възможност да се даде достъп до повече информационни точки - интереси на дадения потребител, географско местонахождение, възраст и т.н... Събраните данни се обработват чрез високо-интелигентни методи  за определяне на целева аудитория.

По-подробно със статията може да се запознаете тук

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент