eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Търговия и продажби / Правила и регулация / Новини
//Търговия и продажби

CRM-системите за изследване на профила на клиента

CRM-системите за изследване на профила на клиента
Видимостта, която осигуряват социалните CRM системи и подобни софтуерни инструменти и анализатори ги отличава. 

Тези технологии дават възможност да се разбере какво се случва с клиентите, как потребителите се отнасят към предложенията на бизнеса и колко ефективни са политиките им за повлияване на клиента.
 
Подобен анализ не е лесен - ако имаше лесно решение за него, нямаше да има проварили се бизнеси. CRM осигурява така наречената 360-degree view на клиентите и въпреки това предприятията продължават да работят със значителни слепи петна.
     
Проблемът не е в това, че част от информацията за клиента липсва. По-вероятно е, че фирмите просто не знаят каква точно информация трябва да търсят.

По-подробно със статията може да се запознаете тук


Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент