eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Реклама / Медии / Новини
//Реклама

New York Times нае главен научен изследовател на данни

New York Times нае главен научен изследовател на данни
За да бъде в крак с тенденцията да се използва науката да изследване на данни, която се разпространи сред все повече индустрии, New York Times наеха Крис Уигинс - математик от Колумбийския Университет като своя първи главен научен изследовател на данни. Уигинс, който създава предсказващи компютърни модели, ще ръководи малък екип от научни изследователи в областта на "Big Data", който ще помага на 162 годишното издателство (New York Times) да запазят и дори разширят своята база от абонати, използвайки изкуствен интелект, който да предсказва кой е на път да се откаже от абонамента си, преди това да се случи.

Уигинс казва, че е поел работата на непълно работно време, защото е голям фен на издателството и иска да помогне на хилядите редактори и репортери да запазят работата си. Той е на мнение, че науката за данните може да помогне да се развие един бизнес модел, който е сериозно застрашен в момента. Голям проблем е факта, че рекламодателите все по-рядко плащат за реклами във вестниците. Продажбите на реклами в Щатските вестници се сгромолясва от 47 млрд. долара през 2005г. до 19 млрд. през 2012г., а рекламите онлайн не са в състояние да компенсират големите разлики. В резултат на това вестници като New York Times все повече разчитат на абонаментите. Това завиши цената на вестниците на хартиен носител и доведе до по-големи продажби на дигитални абонаменти. Този Февруари обаче компанията съобщи, че онлайн абонаментите са спаднали с 19 процента през 2013г.

За пълната статия кликнете тук.

Източник: http://inside-bigdata.com/

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент