eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Реклама / Медии / Новини
//Реклама

Втори дубъл: Real-time маркетинг по време на Оскарите

Втори дубъл: Real-time маркетинг по време на Оскарите
Туийтовете по време на Наградите на филмовата академия ще предизвикат отново статистика на реакциите. Миналата година почитателите на маркетинга в реално време бяха разочаровани- всички очакваха да бъдат зашеметени от туийт , подобен на Oreo по време на Супер Купата. Най-успешния туийт от миналогодишното издание на Оскарите събра едва 1,200 "ре-туийтвания", докато Орео успя да събере 12,000.

Тази година очакванията са дори по-високи. Все още се усеща въздействието на Супер Купата, която имаше своите забавни и запомнящи се моменти по отношение на рекламата. Arby's спечелиха овации с туийта си по време на Грами наградите.

Jan Rezab от SocialBakers споделя:  "Наградите Оскар не са толкова фокусирани върху марките. Акцентът ще е по-силен върху модната и комезтичната индустрия. Останалите ще го дават по-спокойно"

Въпреки това обаче голяма част от компаниите ще се опитат да впечатлят с маркетинг в реално време. И ако успеят, може да продължат в този дух през цялата година.

Източник: adweek

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент