eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Реклама / Агенции / Новини
//Реклама

Според Adobe повечето традиционни маркетолози не знаят как да правят дигитален маркетинг

Според Adobe повечето традиционни маркетолози не знаят как да правят дигитален маркетинг
Само 14% от маркетолозите, които искат да се обърнат към новия дигитален свят всъщност знаят как, твърди в свое проучване Adobe.

В ерата на социалните медии, маркетинговата автоматизация и мобилната реклама, това очевидно е голям проблем.

Според Вицепрезидентът на Adobe Суреш Витал, "маркетолозите трябва да се адаптират към промяната, но когато те осъзнаят, че трябва да променят подхода си, обикновено не знаят как".

В проучването на компанията участват около хиляда маркетинг професионалисти, 40% от тях казват, че искат да преоткрият дигиталния свят. Но за нещастие едва 14% от тези 40% казват, че знаят как да се превърнат в добри дигитални маркетинг специалисти.

Част от проблема, според Adobe се дължи на факта, че специалистите не получават помощта, от която имат нужда. 30% от хората в проучването казват, че няма обучение, което да предоставя маркетинговите умения, от които те се нуждаят, а други 30% казват, че организациите, за които работят не се адаптират към новите технологии. А залозите стават все по-високи.

Според Витал, цитиращ информация от проучването, това да си сред най-добрите в областта наистина си струва, като се има предвид, че най-добрите маркетолози в своята област успяват да получат 70% по-висок мобилен трафик към своите сайтове, посетителите прекарват 30% повече време на тези сайтове, а процентите на възвръщаемост от това са почти 100% по-високи.

Още по темата четете тук.

Източник: www.venturebeat.com

Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент