eTimes Online Marketing News Logo

BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Агенции - Новини
RSS
Според Adobe повечето традиционни маркетолози не знаят как да правят дигитален маркетинг

Според Adobe повечето традиционни маркетолози не знаят как да правят дигитален маркетинг

Само 14% от маркетолозите, които искат да се обърнат към новия дигитален свят всъщност знаят как, твърди в свое проучване Adobe.
Новият Главен изпълнителен директор на Microsoft.

Новият Главен изпълнителен директор на Microsoft.

Във вторник Satya Nadella прие позицията на Главен изпълнителен директор на Microsoft - бивш шеф на cloud компания, филиал на Microsoft, където е замествал пенсиониралият се Steve Ballmer.
Idibon - стартъп показващ на брандовете какво клиентите мразят в тях

Idibon - стартъп показващ на брандовете какво клиентите мразят в тях

Стартъпът наречен Idibon предлага софтуер, който може да помогне на различни търговски марки да откриват проблеми с техните продукти и други тенденции, които хората изразяват чрез туитове, имейли, статии, както и други форми на писане - на всеки език.
Джаксън напуска General Motors, за да се присъедини към Phelps

Джаксън напуска General Motors, за да се присъедини към Phelps

Маркетинговият директор става Президент на агенцията Phelps.
Мрачно бъдеще за агенциите прогнозира проучване

Мрачно бъдеще за агенциите прогнозира проучване

Агенциите ще трябва да станат изцяло дигитални, за да оцелеят.
Amazon пуска онлайн магазин за Изящно изкуство

Amazon пуска онлайн магазин за Изящно изкуство

От Amazon обявиха пускането на арт пазарът във вторник, намиращ се в Amazon.com/art.
British Airways създава първото приложение за актуализираната версия на Windows Phone 7

British Airways създава първото приложение за актуализираната версия на Windows Phone 7

British Airways беше обявена за партньор в стартирането на най-новата актуализация на операционната система Microsoft's Windows Phone с кодово име Mango.

"Champagnе & Digital" събра топ рекламодателите и големите дигитални агенции и медии.

Приключи първата среща от поредицата "Champagnе & Digital", организирана от еАкадемия и Българската асоциация на рекламодателите
Брандовете се насочват към директни онлайн продажби

Брандовете се насочват към директни онлайн продажби

Производители на храни и бързооборотни стоки все повече се стремят да развиват канали за директни онлайн продажби, за да се обвържат и комуникарат по-добре с потребителите, според проучване.
Leo Burnett купува дигиталната агенция Holler

Leo Burnett купува дигиталната агенция Holler

Leo Burnett, собственост на Publicis Groupe е придобила дигиталната криейтив агенцията Holler за неразкрита сума. Името на бранда Holler няма да се промени, както и всичките му настоящи клиенти, сред които са BC, Channel 4, Global Radio и Pernod Ricard.
Британските туристически фирми рекламират Великобротания на младата аудитория чрез Facebook

Британските туристически фирми рекламират Великобротания на младата аудитория чрез Facebook

VisitBritain и три туристически компании, включвайки STA Travel са стартирали кампания във Facebook за рекламиране на Великобритания като дестинация за младите туристи.
 Vodafone назначава главния изпълнителен директор на Philips за председател на борда

Vodafone назначава главния изпълнителен директор на Philips за председател на борда

Главният изпълнителен директор на Philips Gerard Kleisterlee се присъединява като председател на борда на Vodafone на мястото на Sir John Bond.
Президентът на бранда Gap за Северна Америка се оттегля

Президентът на бранда Gap за Северна Америка се оттегля

Президентът на бранда Gap за Северна Америка, Marka Hansen е на път да се оттегли, три месеца след неуспеха на новото лого на компанията.
Нестле удвои бюджета за онлайн маркетинг за KitKat до £4 млн.

Нестле удвои бюджета за онлайн маркетинг за KitKat до £4 млн.

"Нестле" е удвоил годишния си бюджет за онлайн маркетинг за своя бранд KitKat до £4 млн. със старта на интегрирана рекламна кампания.
MasterCard преструктурира маркетинговия си екип

MasterCard преструктурира маркетинговия си екип

MasterCard преструктурира своя маркетинг отдел във Великобритания и Ирландия, ход който идва след като доставчика на платежни услуги се подготвя за старт на кампания с подкрепата и спонсорство на Brit Awards.


Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент