eTimes Online Marketing News Logo

Търсене



BG Site 2014

Свободни работни позиции


Регистрирайте се

Като регистриран потребител ще получиш: пълен достъп до информацията в сайта, възможност да пишеш коментари, абонамент за ежедневни и ежеседмични обновявания на новини и статии, абонамент за свободни работни места по зададен критерии


Пр Сфера

NEG придоби автопорталите Tuning.bg и Testdrive.bg и приобщи сайта за здравословен начин на живот BB-Team.org

Интернет медийната компания NEG (НЕГ.БГ ЕAД) продължава да расте, разширявайки портфолиото си от сайтове общности със специфични и лоялни аудитории. Компанията придоби най-големия автомобилен форум в България Tuning.bg. Заедно с него NEG купува и сайта Testdrive.bg - най-големият портал с техническа информация и тест драйв данни на автомобили.

Освен автомобилните фенове, NEG прибавя към аудиторията си и най-пристрастените последователи на здравословния и динамичен начин на живот– потребителите на BB-Team.org. За близо 12-те си години, сайтът се е утвърдил като безценен източник на информация и проправя път на най-актуалните и прагматични тенденции в областта на хрането, спорта и активния начин на живот.

"Воля, желание и целеустременост - това не са непознати думи за аудиторията на BB-Team. Хора с различни професии, характери, цели - обединени от мотива да подобрят начина, по който живеят, хранят се и спортуват. Без магически формули, а със знание, постоянство, взаимопомощ и подкрепа. Чрез сътрудничеството си с NEG ще имаме възможността да изпратим посланието ни до още повече хора, които търсят правилния път да направят нещо за себе си.", каза Димитър Михайлов, създател на BB-Team.org.

С интегрирането на Tuning.bg, Testdrive.bg и BB-Team.org, NEG не просто разширява покритието си, но и затвърждава позицията си на единствената уеб компания, която дава възможност за рекламна комуникация с мъжкатa аудитория в контекста на най-популярните мъжки хобита и интереси, а именно– автомобили, спорт, технологии, фитнес и динамичен начин на живот. NEG предоставя възможност за таргетиране не само на база контекст, но и в комбинация с ясно разпознаваем демографски профил на онлайн аудиторията на групата.

От октомври 2010 г., когато компанията придоби мрежата на User Media, оперираща рекламата в най-големитe автомобилни (AutoForums.BG), спортни (SportForums.BG) и студенстки (StudentForums.BG) форуми в България, заедно с любимия на деца и тийнейджъри портал Kefche.com, NEG е третата по обхват онлайн медийна група в България с близо 1,7 милиона фенове-потребители.

От началото на 2011 г. компанията подобри и технологично възможностите за своите рекламодатели да общуват чрез нови и по-атрактивни рекламни форми с онлайн аудиторията на сайтовете, част от портфолиото й, като въведе една от най-релевантните на пазара системи за излъчване на реклама - Ad Ocean.

Компанията продължава да инвестира в развитие на своите продукти, като в основата на всички нови придобивания е стремежът към стимулиране на самия онлайн пазар в България и налагането на най-новите тенденции в бранша.

За NEG (www.neg.bg)

NEG стартира през 2008г. като Net Entertainment Group. Тогава компанията придобива най-големия сайт за бременност и майчинство BG-Mamma.com, а година по-късно- и най-големия футболен сайт Winner.bg.

За Tuning.bg

Eдин от най-старите форуми в българския уеб, един от първите автомобилни портали и организатор на авто събития. Стартирал преди 8 години, сайтът се радва на лоялната си аудитория от автомобилни фенове. Tuning.bg е навигатор в света на автомобилите: горещи новини и състезания, аудио и мултимедия, купува/продава и всичко за разлеченията и свободното време на авто феновете.


За Testdrive.bg

Сайтът предоставя автокаталог с технически данни и снимки за всички автомобили, вплетен с най-интересната за аудиторията част – тест драйв на автомобили. Заедно Tuning.bg и Testdrive.bg достигат до 200 000 уникални потребители месечно - автомобилни фенове и около 50 000 регистрирани потребители. Месечно разгледаните страници са общо над 4 милиона.

За BB-Team.org

BB-Team е един от най-старите сайтове в българския уеб, пионер в сферата на фитнеса и здравословния начин на живот. Стартирала на 12 септември 1999 година, медията предоставя реално приложими съвети за спортуване, начин на хранене и целесъобразно ежедневие.

Освен полезна информация BB-Team развива и онлайн услуги като част от своята мрежа:


Shapie - виртуалното място, където хората поддържат формата си, постигат успехи и ги споделят с приятелите си. Shapie предоставя удобни и лесни за използване инструменти за следене и споделяне на прогреса в спорта и храненето. Приятен начин всеки да бъде и остане мотивиран да направи нещо за себе си.
  • Spots - приятен, ефективен и лесен начин да намерите къде и с кого да направите нещо за себе си. Spots е онлайн справочник с места за спорт, здравословно хранене, възстановяване и медицински грижи.

BB-Team достига до 200 000 уникални потребители месечно – хора, интересуващи се от здравословния начин на живот и има над 38 000 регистрирани потребители. Месечно разгледаните страници са близо 2,5 милиона.

За допълнителна информация:

Ирина Ялъмова, Мениджър маркетинг и продажби NEG, mobile 0882/ 177 233

Симион Патеев, Мениджър бизнес развитие NEG, mobile 0882/ 121 233

Венера Тошева, All Channels, PR - 02/ 43 40 379, mobile 0878/ 601 763


Сподели:




Здравейте, Гост - Вход | Регистрация |
Абонирай се: Email абонамент RSS абонамент Facebook абонамент Twitter абонамент